"...ja Eesti omaosalus 500 miljonit eurot."
Ütleme siis pool tuhhi iga näo kohta Eestimaal selle ehitamiseks ja....pluss jätkuvad summad selle ülalpidamiseks edaspidi! Samal ajal mängiti viimase "Eesti Ekspressi" andmetel riigikogus mõttega reisirongiliiklus Eestis kui kahjumlik, üldse ära lõpetada.
Milline silmipimestav kahekeelsus institutsioonis, mis peaks idee järgi olema nagu juhtiv jõud Eesti majandusasjade korraldamises! Eurorahadega varustatud tahaks nagu mööda RB alla jäänud Maarjamaa põlde ja metsi Euroopasse tuhiseda, kohalikust palgafondist oma kopikaid saavad peavad lugema võimalikust raudtee ülesvõtmisest liinil Keilast Riisipereni...
Lõpetaks ehk selle transpordiliigi piinad juba seadusandlikult, "porgandid" enam värskemaks ei lähe, isejuhtivad autod tänavatel on juba täna reaalsus...
Ütleme siis pool tuhhi iga näo kohta Eestimaal selle ehitamiseks ja....pluss jätkuvad summad selle ülalpidamiseks edaspidi! Samal ajal mängiti viimase "Eesti Ekspressi" andmetel riigikogus mõttega reisirongiliiklus Eestis kui kahjumlik, üldse ära lõpetada.
Milline silmipimestav kahekeelsus institutsioonis, mis peaks idee järgi olema nagu juhtiv jõud Eesti majandusasjade korraldamises! Eurorahadega varustatud tahaks nagu mööda RB alla jäänud Maarjamaa põlde ja metsi Euroopasse tuhiseda, kohalikust palgafondist oma kopikaid saavad peavad lugema võimalikust raudtee ülesvõtmisest liinil Keilast Riisipereni...
Lõpetaks ehk selle transpordiliigi piinad juba seadusandlikult, "porgandid" enam värskemaks ei lähe, isejuhtivad autod tänavatel on juba täna reaalsus...
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/valitsus-leppis-kokku-rail-balticu-trassivalikutes-vaata-millised-variandid-jaid-soelale.d?id=70199015
bitter