"mis muudab meid innovaatiliseks oaasiks keset bensiini kulutavat Euroopat."
Innovaatiliseks oaasiks muutub Eesti siis kui see märkimisväärne hulk elektriautosid(loe:akusid) on 95% ulatuses püsivalt ühendatud elektrivõrguga( praktikas aeg, millal nad parasjagu ei sõida) ja need on ümber ehitatud V2G võimekusele.
Maakeeles- on võimelised ennast laadima kui sagedus võrgus kipub tõusma ja võrku tagasi pumpama, kui sagedus langema hakkab. Ühe sellise auto rahaline väärtus on elektrivõrgu jaoks USA kogemusel $4000 aastas.
Nagu ma varem olen maininud, jättes miljardi põlevkivienergeetikale 600 MW kulutamata, võiksime tänase seisuga osta 1200 MW jagu päikesepatareisid ja varustades Eesti 20% ulatuses V2G elektriautotega (eeldatav elektriautode osa müügist aastal 2020), oleksime energeetiliselt enam kindlustatud kui ükski teine riik Euroopas. Põlevkivist sussugi tegemata!
Balansseerimine võrgus toimuks LNG pealt kiiresti käivituvate gaasiturbiinide ja varuks korjatud suruõhuga, kuhu saaks selle pumbata ajal kui tuuleturbiinidel pole toodetud elektrit kuhugi panna.
(Pool gaasturbiini tööks vajalikust energiast kulub suruõhu tootmiseks gaasis oleva energia arvel)
Samal teemal:
http://gigaom.com/cleantech/ford-launches-vehicl...
Innovaatiliseks oaasiks muutub Eesti siis kui see märkimisväärne hulk elektriautosid(loe:akusid) on 95% ulatuses püsivalt ühendatud elektrivõrguga( praktikas aeg, millal nad parasjagu ei sõida) ja need on ümber ehitatud V2G võimekusele.
Maakeeles- on võimelised ennast laadima kui sagedus võrgus kipub tõusma ja võrku tagasi pumpama, kui sagedus langema hakkab. Ühe sellise auto rahaline väärtus on elektrivõrgu jaoks USA kogemusel $4000 aastas.
Nagu ma varem olen maininud, jättes miljardi põlevkivienergeetikale 600 MW kulutamata, võiksime tänase seisuga osta 1200 MW jagu päikesepatareisid ja varustades Eesti 20% ulatuses V2G elektriautotega (eeldatav elektriautode osa müügist aastal 2020), oleksime energeetiliselt enam kindlustatud kui ükski teine riik Euroopas. Põlevkivist sussugi tegemata!
Balansseerimine võrgus toimuks LNG pealt kiiresti käivituvate gaasiturbiinide ja varuks korjatud suruõhuga, kuhu saaks selle pumbata ajal kui tuuleturbiinidel pole toodetud elektrit kuhugi panna.
(Pool gaasturbiini tööks vajalikust energiast kulub suruõhu tootmiseks gaasis oleva energia arvel)
Samal teemal:
http://gigaom.com/cleantech/ford-launches-vehicl...
http://majandus.delfi.ee/news/uudised/video-delfi-eksperiment-kaks-nadalat-elektriautoga.d?id=65105848
bitter