"Kõige kurvem asja juures on see, et lastes kaotatakse huvi tõeliselt huvitavate ainete vastu.."
Autor on söandanud ette võtta teema, mis peaks olema haridusministri mure aga näe!....
pole seda nagu ühestki otsast.
Tänapäeval on arenenud maades insenere 4 inimest tuhandest, milleks aga risustada 99% inimeste mälu matemaatikas mingite teoreemide pähetuupimisega, mida 99,9 juhul sajast eales elus vaja ei lähe.
Küll aga tahaks haridusministrilt küsida, miks puudub koolis selline aine nagu loogika? Pean ilmselt ise vastama, sest sel juhul saaks mõstus lühiühenduse, õppides füüsikatunnis, et elektrivool (vabad elektronid) liigub sinna, kus niigi neid hulk ees ootamas ja majanduses on ilma pangaintressideta kriisi samuti raske korraldada.
Ilmselt parandab küürakat parimal moel teadmine, et nende õige koht tulevikus on seal, kus auruveduril, elektrilisel trükimasinal, trükitud päevalehel jne...
Autor on söandanud ette võtta teema, mis peaks olema haridusministri mure aga näe!....
pole seda nagu ühestki otsast.
Tänapäeval on arenenud maades insenere 4 inimest tuhandest, milleks aga risustada 99% inimeste mälu matemaatikas mingite teoreemide pähetuupimisega, mida 99,9 juhul sajast eales elus vaja ei lähe.
Küll aga tahaks haridusministrilt küsida, miks puudub koolis selline aine nagu loogika? Pean ilmselt ise vastama, sest sel juhul saaks mõstus lühiühenduse, õppides füüsikatunnis, et elektrivool (vabad elektronid) liigub sinna, kus niigi neid hulk ees ootamas ja majanduses on ilma pangaintressideta kriisi samuti raske korraldada.
Ilmselt parandab küürakat parimal moel teadmine, et nende õige koht tulevikus on seal, kus auruveduril, elektrilisel trükimasinal, trükitud päevalehel jne...
bitter