EL arvab, et tema lõpetab...tõeline naerukoht. Seda moodustustki ei mäleta enam keegi aastal 2050.
Ja sisepõlemismootoriga sõiduki liikumist saadavad sel ajal kunagiste bensiini ja diiselautoomanike heldinud pilgud,umbes nagu täna vaadatakse 40 aastat tagasi kulgenud auruvedureid ja meenutatakse nende uhkeid aurupahvakuid.
Tõenäoliselt on akud 10 aasta pärast tänastest mitu korda odavamad ja samapalju ka suurema mahutavusega. Ehk teisisõnu, aastal 2050 keskmise sõiduauto aku ei mahuta enam keskmise tänase majapidamise elektrivajaduse vaid juba paarinädalase.
Keskse energiavarustuse idee on ajaloo prügikasti kantud, valdav osa vajaminevast energiast püütakse looduse eeskujul kinni valguse otsesel muundamisel elektrienergiaks.
Ja sisepõlemismootoriga sõiduki liikumist saadavad sel ajal kunagiste bensiini ja diiselautoomanike heldinud pilgud,umbes nagu täna vaadatakse 40 aastat tagasi kulgenud auruvedureid ja meenutatakse nende uhkeid aurupahvakuid.
Tõenäoliselt on akud 10 aasta pärast tänastest mitu korda odavamad ja samapalju ka suurema mahutavusega. Ehk teisisõnu, aastal 2050 keskmise sõiduauto aku ei mahuta enam keskmise tänase majapidamise elektrivajaduse vaid juba paarinädalase.
Keskse energiavarustuse idee on ajaloo prügikasti kantud, valdav osa vajaminevast energiast püütakse looduse eeskujul kinni valguse otsesel muundamisel elektrienergiaks.
No comments:
Post a Comment