"$160 sõnumisaatmise eest!"
"See ei saa olla õige...sõnumite saatmine oli piiranguteta."
13.09.2015 10:39
Kui maanteeametisse uusi juhte hakatakse vaatama…
…siis tuleks too esimesena asjana saata sundkorras kuuks ajaks Inglismaale rendiautoga igapäevaselt kohustuslikku paarisadat kilomeetrit päevas läbima.
Maarjamaale tagasi saabudes oleks ta esimene emotsioon, et tegemist on vist mingi üldrahvaliku leinapäevaga – sedavõrd aeglane tundub liiklus olema niivõrd laiade teede puhul.
Kui uus liiklusohutusprogramm ei suuda olulised liikluseeskirjad paigutada ühe A4 formaadis lehele, hoolitseda selle eest, et autojuhtidelt korjatud aktsiis läheks 100% teede korrashoiule, oleks maksumaksjatest roolikeerajatele kõige tänuväärsem, kui ta oma koosseisu koheselt poole võrra vähendaks ja iga mihklipäev veel 10% võrra.
Allesjäänud koosseis võiks mõtiskleda, miks peab meie autojuht vaatama võrdväärsele risteele lähenedes eelisõigusega liiklejat läbi parempoolse külgakna, mis on küll issandast loogiline vasakpoolse liikluskorralduse puhul, on aga totaalselt jabur meie oludes.
Liikluskiirus tuleks ikka valida vastavalt teeoludele ja põhimõte peaks olema – sõida kuidas tahad aga ära sega kaasliiklejaid.
…siis tuleks too esimesena asjana saata sundkorras kuuks ajaks Inglismaale rendiautoga igapäevaselt kohustuslikku paarisadat kilomeetrit päevas läbima.
Maarjamaale tagasi saabudes oleks ta esimene emotsioon, et tegemist on vist mingi üldrahvaliku leinapäevaga – sedavõrd aeglane tundub liiklus olema niivõrd laiade teede puhul.
Kui uus liiklusohutusprogramm ei suuda olulised liikluseeskirjad paigutada ühe A4 formaadis lehele, hoolitseda selle eest, et autojuhtidelt korjatud aktsiis läheks 100% teede korrashoiule, oleks maksumaksjatest roolikeerajatele kõige tänuväärsem, kui ta oma koosseisu koheselt poole võrra vähendaks ja iga mihklipäev veel 10% võrra.
Allesjäänud koosseis võiks mõtiskleda, miks peab meie autojuht vaatama võrdväärsele risteele lähenedes eelisõigusega liiklejat läbi parempoolse külgakna, mis on küll issandast loogiline vasakpoolse liikluskorralduse puhul, on aga totaalselt jabur meie oludes.
Liikluskiirus tuleks ikka valida vastavalt teeoludele ja põhimõte peaks olema – sõida kuidas tahad aga ära sega kaasliiklejaid.