Ilmselgelt ootab Lancer Evo X-ga eelnevalt sõitnud Tesla S-ilt samaväärset paigalt äraminekut, sest mis selle tippkiirusega Eesti oludes ikka peale hakata, kui legaalselt saab maanteel ainult 110-ga kosserdada.
Kui tegu on 416 hj elektrimootoriga Tesla S versiooniga, siis foori rohelise tule süttides ei tohiks nagu pettuda , 0- 60 mph 4,3 sekundiga ehk peaaegu sama kui Mitsugi.
Sportliku sõidustiili teise komponendi, mootoriga pidurdamisega võib siiski kerge pettumus tabada. Miskipärast on Tesla konstrueerinud insenerid piiranud külma aku puhul pidurdamisel genereeritavat elektrivoolu, mis pole teistel elektriautodel seni probleemiks olnud...
Kui tegu on 416 hj elektrimootoriga Tesla S versiooniga, siis foori rohelise tule süttides ei tohiks nagu pettuda , 0- 60 mph 4,3 sekundiga ehk peaaegu sama kui Mitsugi.
Sportliku sõidustiili teise komponendi, mootoriga pidurdamisega võib siiski kerge pettumus tabada. Miskipärast on Tesla konstrueerinud insenerid piiranud külma aku puhul pidurdamisel genereeritavat elektrivoolu, mis pole teistel elektriautodel seni probleemiks olnud...
http://forte.delfi.ee/news/auto/tana-voetakse-arvele-eesti-esimene-tesla-model-s-elektriauto-mille-ostis-kohalik-tippteadlane.d?id=67369262
bitter