"Kurvilised kruusakad ja talvised libedad teed ongi veel viimane koht, kus autost saab seadust rikkumata rõõmu tunda!"
...meeldiv lugeda, et Eestis veel ka mõni hingelt tõeline autojuht on! Loomulikult sellistel teedel kulgemiseks esisillaveoga auto sõiduelamuse saamiseks ei kõlba. Nendega kannatab selliseid teid pidi ainult kulgeda, mitte aga sõidust ja auto valitsemisest naudingut tunda.
Pisut nukker, kui liikluskorüfeed soovitavad juhtidel liiklemisoskuste lihvimise asemel vastutuse ohutu sõidu eest veeretada liikluskiirust piiravate numbrite lugemisoskusele...
Iga kord Inglismaalt Tallinna lennujaama saabudes on tunne, et riigis valitseb vist mingi üldrahvalik lein, kus vähesed autod ülilaiadel sõiduradadel kombekusest tingituna mingit hillitsetud sõidustiili viljelevad ja silmapiiril näeb alati mõnda politseiautot tilberdamas nagu oleks kütusefirmad siseministeeriumile üksteise võidu sponsoriks hakanud.
Jah, ka seal on linnades liiklemiskiirus piiratud 50-ne märgiga, kuid miilidest tingituna tuleb numbrit vaadelda meie mõistes kui pisut üle 80-ne. Siia juurde arvestada, et libe on lumega sealgi, talvekummidest ei teata õhkagi ning lubatud promille võib olla 0,5. Kuid ometigi on liiklussurmasid jupp maad vähem 100 tuhande elaniku kohta kui Eestis. Ilmselt jääb põhjus rooli ja juhiistme vahelisse alasse...
http://www.drive-c2x.eu/tl_files/publications/DRIVEC2X_ITSWC_SIS38e_Andreone_CRF.pdf
...meeldiv lugeda, et Eestis veel ka mõni hingelt tõeline autojuht on! Loomulikult sellistel teedel kulgemiseks esisillaveoga auto sõiduelamuse saamiseks ei kõlba. Nendega kannatab selliseid teid pidi ainult kulgeda, mitte aga sõidust ja auto valitsemisest naudingut tunda.
Pisut nukker, kui liikluskorüfeed soovitavad juhtidel liiklemisoskuste lihvimise asemel vastutuse ohutu sõidu eest veeretada liikluskiirust piiravate numbrite lugemisoskusele...
Iga kord Inglismaalt Tallinna lennujaama saabudes on tunne, et riigis valitseb vist mingi üldrahvalik lein, kus vähesed autod ülilaiadel sõiduradadel kombekusest tingituna mingit hillitsetud sõidustiili viljelevad ja silmapiiril näeb alati mõnda politseiautot tilberdamas nagu oleks kütusefirmad siseministeeriumile üksteise võidu sponsoriks hakanud.
Jah, ka seal on linnades liiklemiskiirus piiratud 50-ne märgiga, kuid miilidest tingituna tuleb numbrit vaadelda meie mõistes kui pisut üle 80-ne. Siia juurde arvestada, et libe on lumega sealgi, talvekummidest ei teata õhkagi ning lubatud promille võib olla 0,5. Kuid ometigi on liiklussurmasid jupp maad vähem 100 tuhande elaniku kohta kui Eestis. Ilmselt jääb põhjus rooli ja juhiistme vahelisse alasse...
http://www.drive-c2x.eu/tl_files/publications/DRIVEC2X_ITSWC_SIS38e_Andreone_CRF.pdf
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/johannes-pirita-talvel-ule-80-kmh-soitmine-pole-kunagi-mottessegi-tulnud.d?id=65572070
bitter