Vajadus vältida valet on kaasasündinud rike. Katre Ligi.

Sunday, May 4, 2014

Kõik, mis algab Ukrainas, lõpeb Venemaal.


http://www.delfi.ee/news/paevauudised/arvamus/vene-kirjanik-ida-ukraina-elanikud-protestivad-alandava-suhtumise-vastu.d?id=68601189

bitter

04.05.2014 16:02
Esimene kirjatükk meie meediaruumis, kus ei domineeri senine poliitkorrektne vaatenurk Ukraina sündmustele. Kas tõesti tänu kuulumisele Kremli poolt keelustatud parteis? Igal juhul tänu hr Piirsalule!

Maidani sündmuste alates oli mul pidevalt mõttevahetusi teemal ukrainlastest kolleegidega, nemad pidasid siis ilmvõimatuks riigi lagunemist väiksemateks osadeks, ehki minu arvates oleks see olnud ainuke suht inimsõbralik lahendus. Nende arvates oleks see olnud "deržaava" häving, mis sest, et ülimalt korrumpeerunud riigi. Lohutasin neid, kõik mis alagab Ukrainast, lõpeb Venemaal.ja Krimmigi saavad tagasi seal varem elanud rahvad.

Lääne asjatundjate arusaamine slaavlaste hingeelust on minu arust tänaseni nullilähedane. Nagu ma omal ajal imestasin nende sovetolooge, kes ei osanud ette näha N-Liidu peatset kokkukukkumist ajal, kui ma juba mitu aastat paratamatut ennetades isiklikku põllumajandust arendasin...
Elame, näeme!

No comments:

Post a Comment