Mingi pisut... kahtlane uudis.
Inglismaal on kindlustatud juht, mitte auto, teisisõnu, kui autol on mitu kasutajat, peab iga kasutaja omama oma kindlustust ja selle hind sõltub sellest, kuivõrd suureks potensiaalseks avariipõhjustajaks kindlustusfirma kindlustuse ostjat peab.
Eesti vastavatel ametkondadel hakkas muidugi asja ideest ila jooksma: Jälle oleks põhjust maksumaksjalt kodanike totaalse kontrolli suurendamise ettekäändel raha välja pressida.
Alles see oli kui pandi ports raha magama kiirusmõõtekaamerate ülessättimiseks.
Ja kas nägime selle tulemusena liiklussurmade kahanemist?
Inglismaal on kindlustatud juht, mitte auto, teisisõnu, kui autol on mitu kasutajat, peab iga kasutaja omama oma kindlustust ja selle hind sõltub sellest, kuivõrd suureks potensiaalseks avariipõhjustajaks kindlustusfirma kindlustuse ostjat peab.
Eesti vastavatel ametkondadel hakkas muidugi asja ideest ila jooksma: Jälle oleks põhjust maksumaksjalt kodanike totaalse kontrolli suurendamise ettekäändel raha välja pressida.
Alles see oli kui pandi ports raha magama kiirusmõõtekaamerate ülessättimiseks.
Ja kas nägime selle tulemusena liiklussurmade kahanemist?
bitter