„Eesti on esimene riik maailmas, mis katab terve riigi ühtlase kiirlaadimispunktide võrgustikuga. Loodav võrgustik annab elektriautode omanikele kindlustunde elektriauto kasutamiseks ka pikematel distantsidel ...
Ühekordse tehinguga saab Eesti riigist, kus veel aasta tagasi oli elektriautode arvukus loendatav sõrmedel, suhteliselt kõige enam elektriautosid omavaks maaks. Seega tekib erakordne võimalus saada ka riigiks, kus nii öelda back-up elektriga varustus mustadeks juhtumiteks võiks olla üles ehitatud elektriautode akudele toetuvaks. On ju elektriauto loogiline asend üheksal juhul kümnest juhtme küljes, ühest küljest laadimiseks, teiseks, et salong oleks liikuma hakkamise talvel soe ja suvel parajalt jahe.
Iga elektriauto aku on suuteline katma mitmete tundide jooksul kümnete majapidamistele hädavajaliku elektrivajaduse, paarikümne tuhande auto olemasolu üle Eestis praktiliselt kogu elektritarbe, juhul kui elektrivarustussüsteemis võiks tekkida mingi laiaulatuslikum rike. Eeldab muidugi keerukamat elektriosa autol, paras töö jõuelektroonika üliõpilasele diplomitööks.
Siit veel edasi fantaseerides, kui ilma hakkavad tegema hübriidautod, millel näiteks ka gaasitoitel mootor, peale elektrimootorite ja aku või superkondensaatori, saaks ka viimased panna tööle kui väikesed elektrijaamad.
Gaasiküttel majade omanikud võiks üleüldse oma majapidamises lasta sel ainel enna soojuseks muutmist mootorist läbi käia, et saadud elektriga vähendad oma kulusid elektri ostmisele või elektri ülejäägid naabritele maha müüa kui oma elektriautode akudesse ära ei mahu.
Ühekordse tehinguga saab Eesti riigist, kus veel aasta tagasi oli elektriautode arvukus loendatav sõrmedel, suhteliselt kõige enam elektriautosid omavaks maaks. Seega tekib erakordne võimalus saada ka riigiks, kus nii öelda back-up elektriga varustus mustadeks juhtumiteks võiks olla üles ehitatud elektriautode akudele toetuvaks. On ju elektriauto loogiline asend üheksal juhul kümnest juhtme küljes, ühest küljest laadimiseks, teiseks, et salong oleks liikuma hakkamise talvel soe ja suvel parajalt jahe.
Iga elektriauto aku on suuteline katma mitmete tundide jooksul kümnete majapidamistele hädavajaliku elektrivajaduse, paarikümne tuhande auto olemasolu üle Eestis praktiliselt kogu elektritarbe, juhul kui elektrivarustussüsteemis võiks tekkida mingi laiaulatuslikum rike. Eeldab muidugi keerukamat elektriosa autol, paras töö jõuelektroonika üliõpilasele diplomitööks.
Siit veel edasi fantaseerides, kui ilma hakkavad tegema hübriidautod, millel näiteks ka gaasitoitel mootor, peale elektrimootorite ja aku või superkondensaatori, saaks ka viimased panna tööle kui väikesed elektrijaamad.
Gaasiküttel majade omanikud võiks üleüldse oma majapidamises lasta sel ainel enna soojuseks muutmist mootorist läbi käia, et saadud elektriga vähendad oma kulusid elektri ostmisele või elektri ülejäägid naabritele maha müüa kui oma elektriautode akudesse ära ei mahu.
bitter